יום שלישי, 10 במאי 2011

יצא V3 לפרק הראשון של ראנמה חצי :(((((((((((((((((((((((

אהלןןן מה נשמע חבריה? איך עבר עליכם יום העצמאות ה-63 של מדינת ישראל?! אל תשכחו שזה יום חשוב מאוד בשבילנו, רק תארו לעצמיכם מה היה קורה אילו לא הייתה לנו מדינה?! (חלקנו היינו עכשיו בקנדה, בקור מקפיא של 6 מעלות צלזיוס!) מקווה מאוד שנהניתם, במיוחד אם אתם קוראים את הבלוג הזה,  כי אני מאוד נהניתי.
תמיד מחמם בלב לראות יום אחד בשנה שכולנו יכולים לשמוח ביחד, לשכוח ליום אחד את המחלוקות בינינו, ולזכור שאנחנו בעצם אחים, כי זה מה שאנחנו.  (למרות שבשטח זה לא תמיד הלך ככה.) ..

אה, כן ונזכרתי, לצערי הרב אני נאלץ להוציא עוד פעם גירסא חדשה לפרק הראשון!! כן, אני יודע מאוד שזה מעצבן אתכם, (כאילו מה עוד פעם להוריד מה אני פראייר..?!)  אז שתדעו שזה הרבה יותר כאב ראש בשבילי מאשר לכם, אם זה מעודד אתכם איכשהו.. תנו לי לגלות לכם סוד קטן בינינו, בד"כ עד שאני סופסוף מסיים לתרגם זה קורה כבר בשעות המאוחרות של הלילה, עד שאני כל-כך עייף עד שאפילו אין לי כוח לבדוק אם התרגום הזה יצא טוב, או לתקן אותו.. בכל-מקרה, הפעם באמת ובתמים תכננתי שאני לא אוציא יותר גרסאות חדשות לפרק, אבל הגורל מכה.. chinpokomon פה מפורום אחר הביא לי את התרגום המדויק של מילות השיר.. אז הוספתי את שיר הפתיחה, שיר סיום עכשיו, ועל הדרך שיפרתי בהרבה את הניסוח של התרגום בפרק והצמדתי אותו יותר למקור היפני (תרגמתי בהתחלה מהגרסא האנגלית..) כי אין כמו לראות את הפרק ולהבין בדיוק מה שהם אומרים! 

טוב מי שרוצה... שיוריד.. הבחירה שלכם בסוף..


להורדה ישירה דרך FileFlyer: 
http://www.fileflyer.com/view/3BP8OCU


להורדה ישירה דרך Multiupload
http://www.multiupload.com/UV6DMHWICP

להורדה דרך טורנט אנימה-ביט: 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה