יום רביעי, 4 במאי 2011

רנמה ½ הגיע לביקור!!!


יוו, אז מה קורה אתכם, דרדסונים קטנים ושובבים שלי? (מבלי לפגוע באף-אחד כמובן)

כן, כן, היום רנמה סאוטומה קופץ לנו לביקור עם הופעת בכורה באיי-סאב-מאקס!!!

כמו שהבטחתי אליכם, הפרק הראשון של רנמה חצי תורגם עם המון השקעה מצידי (3 ימים חסרי שינה מרובה) בשיא האיכות והמהירות עם חוויית תרגום שלא חוויתם הרבה זמן.. (ואני מדבר כאן על היובש ששרר פה בזמן האחרון..) והפעם עם מעט יותר ניסיון מטעויות העבר כך שאני מקווה שלא נצטרך שוב פעם להוציא עוד גרסאות אחרות בזמן הקרוב..

אז אתם בטח שואלים את עצמכם "אז למה הוא לעזאזל הוא מתרגם את זה אם זה כבר שודר בערוץ הילדים?", והתשובה היא אחת ופשוטה עד כדי שיהוק: הסיבה היא שההיכרות הראשונית והחביבה שלי עם הסדרה היא לאו דווקא מערוץ העילגים אלא דווקא פה באינטרנט מהגירסא האנגלית הקנדית של סדרה (תתפלאו אבל היא מעולה).. אבל לתרגם מהשפה האנגלית זה דבר פשוט מדי, לא ולא!  החלטתי ללכת על משהו מעט מאתגר יותר, ולכן אני מתרגם לכם את הגרסא היפאנית ולא האנגלית...

 היה זה בוקר אחד נאה ולא היה כבר מה לראות כי נארוטו הגיע לפילרים המעצבנים שלו, אז ישר דפדפתי לויקיפדיה (כן, אני גאה בזה) לחפש סדרת אנימה אחרת שתחליף אותה שגם מסוג שונן (הייתי תמים אז)..
 בכול מקרה, ממש במקרה, מישהו הוסיף את הערך על רנמה בויקיפדיה, אז לאחר שהסתכלתי בחוסר-עניינות על הסדרות האחרות (לוחמים, נינג'ות בלהבלה..) הגיעה הבשורה: בערך על רנמה-חצי היה כתוב בשורה הראשונה - "בן שהופך לבת" כבר ידעתי שזה יהיה מעניין, ולכן נתתי צ'אנס לסדרה. ואכן, אחרי צפייה בפרק הראשון הייתי המום ומרותק ולא יכולתי שלהפסיק לבהות במסך, ומאז במשך החודשים הקרובים הייתי צופה בכול הפרקים של הסדרה הזאת באינטנסיביות (פרק אחד על שניים בממוצע ביום), ורק סיום הסדרה מנע ממני מלהמשיך ולצפות בה.

אז מה היה כל-כך טוב בסדרה הזאת אתם שואלים? קודם כל, אקדים ואומר שזוהי אחת מהסדרות הכי פופולריות באמריקה (דורגה במקום הראשון לפי איזה סקר), ואחד הדברים המיוחדים שבסדרה כפי שהוא נראה לי זה שהיא ריאליסטית מאוד יחסית לסדרה מז'אנר השונן. אני מתכוון, כמה סדרות מהסוג הזה באמת מאפשרות לך בעצם לראות את אורח החיים של משפחה מסורתית נורמלית ביפן (משפכת טנדו חח..) מבלי שפתאום תופיע איזו מפלצת שתגנוב את כל-תשומת הלב בסדרה? הסדרה גם מתארת בצורה מציאותית וטובה מה היה קורה אילו שתי משפחות יפניות היו צריכות לחיות מתחת לאותה קורת גג.
העונה הראשונה בסדרה היא אחת מאופרות הסבון הכי טובות ודרמטיות שראיתי בחיים שלי, יחד עם כל מצבי הרוח המשתנים של אקנה והריבים שלה עם רנמה, זה הופך את העונה הראשונה ליצירת מופת של ממש!

בקיצר.. חבל לבזבז את הזמן. הייתי שמח לחלוק אתכם עוד חוויות שלי מהסדרה, אבל בסופו של דבר אין כמו לראות ולהתרשם בעצמיכם..

ולכן, אחרי כל-הדיבורים המיותרים, הנה ההורדות:

רנמה ½ פרק ראשון V2 להורדה דרך: אנימה-ביט


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה