יום שישי, 17 ביוני 2011

פרשתי היום לגמלאות... וראנמה חצי פרק 5 יוצא היום!!

אני ממש אבל ממש מצטער שאני פורש ככה באמצע התרגום... מההתחלה לא תכננתי לתרגם את הסדרות האלה עד הסוף, וזה כמות של עבודה בלתי נתפסת לבן-אדם אחד בלבד, ודורש תשומת-לב והשקעה רבה בלתי-אפשרית.


נוכחתי לדעת שהתרגום שלי עדיין נופל ברמה מאלה של קבוצות פאנסאב גדולות אחרות, וזה כמובן מייאש ולא נותן לי מוטיבציה להמשיך במלאכת התרגום. .


 אז אחרי הפרק הזה,  אנחנו ניפרד לתמיד:


http://www.animebit.net/anime/ranma_/torrent/1225#torrent






אדיוס אמיגוס~!!!!

4 תגובות:

  1. למה?

    אף אחד לא מושלם
    ואם לא מנסים אז לא משתפרים

    השבמחק
  2. כן הוא צודק, חוץ מזה שאתה יכול להמשיך רק עם אחת כדי להקל..
    בכל מ קרה כל הכבוד על מה שעשית עד כה:)

    השבמחק
  3. חבל מאוד, יש לך סדרות טובות מאוד. פשוט תמשיך בלי להתייחס למה שאומרים או לא אומרים. אם אני הייתי מתייחסת אז הקבוצה שהקמתי לא היתה גדלה ככה ומגיעה למה שהיא הגיעה. ולמרות שעדיין יש כאלה שפותחים עלינו את הפה... כן מקצועיים... לא מקצועיים... הם אנשים שסתם מבלבלים ב'שכל. יאללה תמשיך, שים על כוווולם פס. ושתדע שיש הרבה ילדים שצופים באנימה ולא מגיבים, הם לא מודעים להשקעה הרבה בפאנסאב או שכל אחד מהסיבה שלו לא מגיב. אבל אם תסתכל לפעמים ב'רגעי יאוש' [איזה נאום קיטשי...] במנהל העלאות או במשתמש שלך באתר בו אתה מעלה, אתה תראה כמה אנשים מורידים את הפרקים ואז תחשוב לעצמך "מה, את כל האנשים האלה אני יאכזב?! זה לא בא בחשבון!" ואז תמשיך.

    השבמחק
  4. תודה על התגובות, ממש מחמם את הלב:)

    הסיבה שגרמה לי לפרוש היא לא מה שהילדים שכתבו לי באנימה-איי-אל, חשבתי להפסיק את זה בשלב הרבה יותר מוקדם. הסיבה שהתחלתי לתרגם היא מפני שתמיד אהבתי אנימה וחיבבתי מאוד את הקהילה שנוצרה סביבה בישראל, ולכן הרגשתי שזה מחובתי לתרום לקהילה. כבר מההתחלה עשיתי המון טעויות שהתחרטתי עליהן אח"כ, והרגשתי שהתרגום שלי לוקה ולא משקף טוב את הסדרה, וזה ממש עיצבן אותי כי באמת רציתי שזה יהיה מושלם. אחרי שויתרתי סופית על הרעיון, השכנעתי לחזור אחרי כמה בקשות להמשיך. בשלב הזה כבר התחלתי לשנוא לתרגם ואחרי שעות של שבוזבזו על תרגום זה גרם לי להיות עצוב ומדוכא. זאת הסיבה העיקרית שפרשתי.

    יום נעים:)

    השבמחק