יום שישי, 20 במאי 2011

הודעה חשובה ומשמחת לכל גולשינו היקרים!!!! ISubmax, הישתדרגנו!!!

ברוכים הבאים לאיי-סאב-מאקס, גרסה 2.00100!!!!!! האתר החדש צפוי לתקוע גרפסים, לחסום טרולים, ולזהות מרגלים פוטנציאלים מגוגל שבאים לחפש תוכן לא-חוקי (מצטער קשה לי להיות מצחיק היום, לא ישנתי מספיק בלילה הקודם).




בכול-מקרה, צוות איי-סאב-מאקס גאים בזאת להכריז שכול ההוצאות שלנו מעתה והלאה יקודדו בקידוד המתקדם X.264 (לא צוחק, זה השם שלו!!) מי שעדיין לא הבין, מוזמן לשבת שעות בויקיפדיה ולקרוא על זה כאן. (נו טוב, אני אהיה נחמד היום, זוהי שיטה מתקדמת יותר להקטנת הוידיאו מבלי לפגוע באיכות שלו)


ועכשיו לאחר שקראתם, אסביר לכם מה הקאטש פה: כל ההוצאות שלנו ישקלו הרבה פחות מעכשיו (במקום 300 מגה רק 200.0 מגה!!) , ויהיו באיכות הרבה יותר גבוהה, ולכן חווית הצפייה תעלה באופן ניכר. סוף-סוף הצלחתי לתפעל את התכנה megui, עד עכשיו הייתי משתמש ב-virtual dub, וחשבתי שהאיכות שמה יותר טוב, אבל מסתבר שטעיתי!! 
לכן אני מקודד מחדש גם את כל ההוצאות הקודמות שלי, כי האיכות שפרה פלאים!!


(תצטרכו להשתמש בנגן הזה מעכשיו: http://cccp-project.net/)






ו..... שמרתי הפתעה לקראת הסוף:


מישהו מכם אי-פעם שמע על הסרט לוחמי-הזמן? לא, לא, אני לא מתכוון לסרט המגניב ההוא עם החרבות הזוהרים, אני מתכוון לסרט אנימה ישן ששודר בעברו בערוץ החינוכית מדובב לעברית. בעצם לסדרה ביפן קראו time bokan, (מתורגם מילולית ללוחמי-הזמן). בארה"ב הוא עבר צינזור מאסיבי, בעיקר בזכות השדיים של לוסינה המרשעת. כל מה שנשאר קובץ לסרט אחד, והרי הוא כאן לפניכם: (הקלטה שלי)






2 תגובות:

  1. תודה אתה יכול להביא הורדה?

    השבמחק
  2. אני מקודד את הסרט כדי שלא יהיו יותר קווים מפריעים, כשזה יסיים לקודד אני אפרסם אותו כאן

    השבמחק