יום רביעי, 13 באפריל 2011

מתחילים מחדש!!

טוב, היו לי נקיפות מצפון מסוימות, אז לאחר שמחקתי מכאן את כול הקשקושים והבלבולי-שכל שכתבתי, בואו נתחיל את כול הדברים מחדש....
.....
אהלן, שמי איתן, נעים מאוד להכיר אתכם (משפט רנדומלי). אני חובב אנימות מושבע (אני אומר את זה כדי לצאת ידי חובה), ואני מעוניין לעזור לתרום לקידום מצב הפאנסאב של האנימה בארץ.
ממש מצא חן בעיניי הרעיון הזה של תפיסת יוזמה פרטית משלנו בתרגום סדרות אנימה בעצמנו, ללא עזרת החברות המסחריות הגדולות, ואני חושב שגם אתם תסכימו איתי שהתופעה הזאת די ראויה לשבח.


בעולם האנימה יש משהו מיוחד, חכמה נסתרת, ועולמות מרתקים, שיעבירו הם יחדיו חוויה בלתי נשכחת לכל מי שצופה. תרבותם המפותחת, הדמיון המפותח, ההומור הקל שלהם, מתמזגים ביחד דרך היצירות שלהם והופכים אותם למיוחדים במינם.


על כול פנים,  אני, כמי שאהב אנימה במשך רוב חייו, וחושב שגם לעם הספר (אנחנו) מגיע ליהנות מיצירות מופלאות שכאלה, החלטתי ברוב טובי להצטרף למאמץ הפאנסאב ולתרום את מנת חלקי...


אגב..
למי שרצה לדעת פירוש השם של הקבוצה הוא "אני מתרגם את המקסימום" - המשמעות של זה היא שכול אדם יוכל לתרגם אם הוא רק אומר "אני רוצה", בלי קשר לידע במחשבים או ברמת המשכל שלו, וזה אחד הדברים היפים שבקהילה שלנו .


וקצת שירי אנימה נחמדים:


מי שרוצה לשאול שאלות בקשר לקבוצה, פרטים, להצטרף לקבוצה או לעזור, פנו בדוא"ל ל-eitanation@gmail.com

2 תגובות: